piektdiena, 2009. gada 11. septembris

Miers.

Tikko zvanīja viens no labākajiem draugiem, kādus vien es varētu sev iedomāties un jautāja, kas noticis?! Laikam fakts, ka es daļēji atteicos šovakar apmeklēt R'n'R, ir apceļojis cilvēkus gaismas ātrumā, un dažiem tas darbojas kā brīdinājuma signāls, ka kaut kas nav kārtībā.
Izstāstīju visu- to, ka liekas, ka esmu nošāvusi garām ar skolas vai fakultātes izvēli, to, ka man nepatīk lielākā daļa cilvēku, to, ka vairums priekšmetu šķiet bezjēdzīgi, to, ka esmu tikusi štruntīgā grupā, to, ka jūtos ne savā vietā. Visu. Sajutos labāk, sajutu tādu kā siltuma sajūtu, kas ielija manā sirdī.
Tagad atliek vien ievilkt dziļu elpu un mierīgi izelpot, domājot, ka viss būs kārtībā. Es taču vienmēr varu darīt kaut ko lietas labā.
Lai jums laba diena!

2 komentāri:

Green teica...

ai, nu, gan jau, ka nebūs slikti. Vajag tikai iepazīties un saprast, kas tev ir apkārt.

Es biju R'N'R.

Bet man šķiet, ka es tev dzīvē nepatīku, starp citu.

the-same teica...

Gan jau, ka tev ir taisnība. Galu galā vienmēr ir arī citi varianti, cita izeja un citas iespējas.

Es iešu uz R'n'R. :)

Nudien nezinu pēc kā tu to spried, jo es neesmu bijusi sociāli aktīvākā persona šajā nedēļa, lai varētu spriest par kādu noteiktu cilvēku, šajā gadījumā- par tevi.
Un gan jau, ka tā nav.