otrdiena, 2010. gada 28. decembris

Butterflies with pistols



Ir sanācis tā, ka šobrīd es prātoju par to, ka mana sesija beidzas pēc septiņām dienām, kas nozīmē, ka nu vairs tikai pēc astoņām dienām es nozūdu. Otra lieta, par ko es prātoju, esmu es pati. Šodien, aptuveni stundu atpakaļ, gāju pa centru ar kafijas "krūzi" rokās un domāju, ka, ja manu dvēseli kāds pārvērstu par glezu, tad būtu divas iespējas. Vai nu tā būtu visskaistākā glezna, kādu cilvēka acis jebkad būtu un būs skatījušas, vai arī, gluži otrādi, tā būtu visneglītākā un šausminošākā glezna pasaulē. Laikam tas atkarīgs no tā, kā uz to skatās. Es, protams, esmu diezgan pārliecināta, ka parasti cilvēki par kaut ko tādu nedomā. Man šķiet, ka es gribētu iziet āra pastaigāties ar kādu, ar kuru man nebūtu jārunā, ar kādu kuram klusuma brīži neliktos traucējoši un neveikli. Arī tas noteikti liekas un skan dīvaini, bet dažreiz man tik ļoti patīk klusums, kuru var izbaudīt. Es to noteikti varu darīt arī viena, bet pastāv iespēja, ka pēc klusuma brīža man sagribēsies ar kādu parunāt. Man patīk būt vienai, kad man ir nepieciešama vientulība, bet šobrīd es vienkārši gribu no gaisa krītošas sniegpārslas, apsnigušas ielas, laternu apmirdzētus parkus, nedaudz klusuma, taču ne vientulību. Es gribu sarunas par kino, par mākslu, par piedzīvojumiem un visādiem sīkumiem. Es gribu karstu kafiju vai tēju savās rokās, kamēr vējš un sals glāsta manu seju. Es gribu, lai kāds man iedod izlasīt labu grāmatu, kuru es nekad neesmu lasījusi. Es gribu, lai cilvēki beidz meklēt dzīves jēgu un sāk dzīvot. Es gribu tik daudz, tāpēc laikam esmu ļoti egoistiska.
Bīdoties tālāk, es varētu atzīt, ka es laimīgi turpinu sevi mocīt, un tagad, kad akadēmiskie rakstu darbi ir pabeigti, un atlikuši ir vairs tikai trīs eksāmeni, man vairs nav tik daudz jādomā par citām lietām, kas nozīmē, ka man ir vairāk laika, lai sevi morāli šaustītu. Nice!
Ak, jā, arī Jaunais gads tuvojas ļoti strauji. Pašā vecgada vakarā man sanāks skraidīt apkārt, lai paspētu pabūt pie viesiem un ar visiem, jo tā nu ir sanācis, ka visi šogad kaut ko dara, bet neviens nedara neko kopā.

Nav komentāru: