piektdiena, 2010. gada 15. janvāris

Labvakar, mana klusā sirds un nogurušais prāt! Kā tev šķiet, vai šis gada sākums man paliks atmiņā ar kaut ko izcili labu? Padomā vēlreiz. Un vēlreiz. Un vēlreiz... Atvieglo manu sirdi un noņem no dvēseles to pašu smagumu, kuru tur uzliki. Tagad.
Būs labi. Esmu apņēmusies savest kārtībā visu, ko atstāju. Jā, es esmu apņēmusies kaut ko izdarīt. Ko gan es vēl varētu pateikt, ja manā prātā apgrozās tikai viena neizturama cerību pilna doma un nekas vairāk? Nekas, ko es pateiktu nešķistu pietiekami labs, pietiekami saprotams un glīts.
Ja man vajadzētu aprakstīt tās šaubas, kas šobrīd atrodas manā pakrūtē, tad es nespētu atrast pietiekami labus vārdus, lai ikviens varētu sajust manas jūtas. Bailes, kuras sajaucas ar neiespējamu vainas sajūtu, uztraukums, kas vārās smadzenēs un nogalinoša vēlme vērst visu par labu. Patīkami, ne?
Es būt tik neizsakāmi priecīga, ja viss pēc iespējas ātrāk nokārtotos. Lūdzu! Nav nekā drausmīgāka par neziņu un vainas sajūtu. Kopā tās ir iznīcinošas. Tā būs laime, kad es tikšu atbrīvota, tad es atkal atsākšu elpot un priecāties par dzīvi, lai kāda ta arī būtu.
Sakrusto par mani visus savus īkšķus, un es tos saskrustošu par tevi, lai tev nekad, nekad nenāktos pieļaut tādu kļūdu, kādu pieļāvu es.
Šoreiz nepaliek vieglāk pat, ja esi šo žulti dabūjis ārā no sevis. Šoreiz nepalīdzēs nekas, kā vien pati situācijas veiksmīga atrisināšana. Tad nu, lai tā tiek veiksmīgi atrisināta, jo drīz man pietrūks gaisa.

1 komentārs:

Unknown teica...

Apmeklējiet Dr. Isikolo Jūsu risinājumam, izmantojot vietni (drisikolosolutionhome.webnode.com).

Mani vārdi ir sophy Es gribu liecināt par lielo burvestību, ko sauc par mana vīra Dr Isikolo, un esmu bijusi precēta 5 gadus, un mums nav bērna, un ārsts mums teica, ka es nevaru dzemdēt, jo mana dzemde ir bojāts nepareizu zāļu recepšu dēļ, tas mani uztrauca un mans vīrs nebija apmierināts, un tāpēc viņš nolēma apprecēties ar citu meiteni un šķirties ar mani, man bija tik skumji, ka es teicu savam draugam par to, ka viņa man pastāstīja par spēcīgu burvju ritentiņu man deva man savu e-pasta adresi, es nekad neticu tam, ka daudz, lai gan es tikko nolēmu dot viņam izmēģināt, un viņš man teica, tas prasīs 24 stundas, lai mans vīrs atgrieztos pie manis, un es iestāšosies, es viņam šaubos par 3. dienu mans vīrs atgriezās pie manis un raudāja, ka viņš nevēlējās šķiršanos vairs 3 nedēļas pēc tam, kad ārsts apstiprināja, ka esmu stāvoklī. viņš var arī palīdzēt jums sazināties ar viņu pa personolosolutionhome@gmail.com
Tīmekļa vietne: drisikolosolutionhome.webnode.com
WhatsApp +2348133261196
jūs varat arī sazināties ar viņu, ja jums nepieciešama palīdzība šādā saskarsmē: (1) saņemtu savu zaudēto mīlestību atpakaļ
(2) Ja jums nepieciešama finansiāla palīdzība, ko sauc par bagātīgu ar 3 dienām. Hiperbāla aprūpe (3) Slimība, vīruss un slimība (4) saistoša pareizrakstība un citi jautājumi, kas jums ir saistīti ar jūsu dzīvi. Sazinieties ar viņu šodien: personolosolutionhome@gmail.com, jūs var arī sazināties ar Dr Isikolo caur savu mobilo tālruni vai pievienot viņu uz whatsapp +2348133261196 viņš ir pārbaudīts un uzticas es uz visiem laikiem būtu pateicīgi Dr Isikolo.