piektdiena, 2010. gada 3. septembris

Motivācijas vēstule.


Lūdzu, kāds izskaidrojiet man motivācijas vēstules jēgu! Es vakar sēdēju līdz četriem no rīta, lai uzrakstītu to sasodīto motivācijas vēstuli ERASMUS apmaiņas programmas konkursam, taču neuzrakstīju gandrīz neko. Es blenzu uz lapu, un man prātā bija pilnīgs tukšums, klusums, pilnīgs čuššš. Man ir jāmotivē sevi, jāmotivē viņi, jāmotivē viņi motivējot sevi vai vienkārši jāuraksta nenozīmīga bet satriecoši laba sevis slavinājuma vēstule? Teorētiski man jāparāda, cik briljanta, perfekta un svarīga personība es esmu, kaut gan es tāda neesmu. Esmu spītīga, mērķtiecīga, neciešama, kaitinoša un uzskatu, ka man vienmēr ir taisnība, pat ja tā nav. Sabiedrībā pastāvošie uzskati nereti nesakrīt ar maniem uzskatiem, bet es tomēr palieku pie sava. Nedomāju, ka šādi vārdi motivētu viņus mani uz turieni sūtīt.
Cik gan debili ir rakstīt "esmu komunikabla, jauka, saprotoša un spējīga studente", jo šis teksts noteikti ir pavīdējis tūkstošiem reižu, pie tam es neesmu jauka un īsti komunikabla arī nē. Es gribu braukt, jo es gribu braukt. Redziet, lielākā problēma tajā visā ir tā, ka es neko nedaru, t.i. es neko nedaru saistītu ar augstskolu ārpus mācībām. Es neeiesaistos pašpārvaldes darbā, es neiesaistos pasākumu veidošanā, debatēs, sporta nodarbībās, sacensībās vai kas nu vēl tur notiek. Domāju, ka lielākā daļa pasniedzēju nemaz nezin, kā es izskatos, jo pat mans estudiju profils nav update'ots. Es esmu es un man patīk būt man, taču ar to noteikti nepietiek. Es nepiedalos pētnieciskajā darbā, neesmu tikusi publicēta neviena avīzē vai žurnālā, es neesmu tikusi televīzijā un es neiesaistos, ja vien iesaistīšanās mani nesaista. Sanāk, ka man nav, ko stāstīt. Varu derēt, ka nevienam neinteresēs, ka spēlēju bungas, jo tā tiks uzskatīta par nevajadzīgu laika kavēkli, un savu laiku vienmēr var iztērēt lietderīgāk. Un mana nākotnes profesija nekādi nav saistīta ar mūzikas instrumentu spēlēšanu. Burvīgi. Labākais kandidāts ever.
Man patīk būt godīgai, tāpēc visticamāk šis arī būs tas, ko es pastāstīšu savā motivācijas vēstulē. Labāk ir būt tam, kas esi, nevis izveidot kādu, kuru pats nepazīsti.

1 komentārs:

Anonīms teica...

Tu tikko uzrakstīji ideālu motivācijas vēstuli